неділю, 17 травня 2015 р.

Рефлексія. Модуль 9

Учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні  та про роль і місце диференційованого навчання  - до всіх дітей потрібно враховувати іх індивідуальні особливості, рівень їх знань та до кожного розподіляти запитання та давати ім відповідні завдання для роботи.

Я дізналася, у яких напрямках можна диференціювати навчання: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Важливим для мене стало те, що учитель може планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар